Arrival
Departure
Sign up to our newsletter and get
5% off eachbooking
Book

Offer

Hotel and Restaurant Patio offer an ideal venue for business meetings, conferences and training courses. There are three fully equipped conference rooms of various sizes, capable of accomodating groups ranging from 5 to 60 persons. We have a highly qualified sales staff to assist you in making the proper choice to create the most effective event. We do this by actively listening, ensuring that customer needs are taken accurately and efficiently.

Idealne miejsce na Twoją konferencję

Co zyskują Państwo wybierając Hotel Patio na organizację swojego wydarzenia?

  • Nowoczesne sale - zaprojektowane wg najnowszych trendów, które zachwycą Państwa uczestników
  • Idealną lokalizację - dzięki czemu znajdą się Państwo w samym sercu Wrocławia, zaledwie 50m od Rynku
  • Dogodny dojazd - uczestnicy Państwa konferencji bezproblemowo dojadą do nas komunikacją miejską
  • Pełne zaplecze techniczne - rzutnik, ekran, flipchart, nagłośnienie
  • Szybkie łącze Wi-Fi - idealne do prowadzenia szkoleń czy kursów komputerowych
  • Parking dla uczestników - osoby zmotoryzowane mogą korzystać z parkingu podziemnego w specjalnej cenie
  • Dla prowadzącego - parking GRATIS!
  • Smaczne przerwy kawowe i lunche - serwowane przez hotelową Restaurację Patio, również w wersji bezglutenowej
  • Specjalne ceny na usługi noclegowe - komfortowe pokoje i przestronne apartamenty Hotelu Patio

W trakcie organizowanej konferencji czy szkolenia nasz Dział Sprzedaży zawsze służy pomocą, doradzając optymalne i adekwatne do Państwa rozwiązania do Państwa oczekiwań.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I ZAREZERWUJ JUŻ DZIŚ TERMIN SWOJEJ KONFERENCJI:
e-mail: marketing@hotelpatio.pl, marketing1@hotelpatio.pl / tel. 071 37 50 453.

Subscribe Newsletter

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close