Konferencje
Trzygwiazdkowy Hotel Patio to doskonały wybór dla biznesu i idealne miejsce na organizację szkolenia, konferencji czy spotkania biznesowego w samym sercu Wrocławia! Oferujemy mieszczące od 5 do 60 osób trzy sale konferencyjne o różnych wielkościach, z kompleksowym wyposażeniem.
Niezmiernie się cieszymy, że na przełomie września/października 2018 r. oddaliśmy do Państwa dyspozycji nowe sale konferencyjne, które dopiero co przeszły gruntowny remont. Nowoczesny design i całkiem nowe wyposażenie z pewnością wpłyną na wysoki komfort organizowanych przez Państwa wydarzeń. Zapraszamy do kontaktu!
IDEALNE MIEJSCE NA TWOJĄ KONFERENCJĘ
Co zyskują Państwo wybierając Hotel Patio na organizację swojego wydarzenia?
- Nowoczesne sale - zaprojektowane wg najnowszych trendów, które zachwycą Państwa uczestników
- Idealną lokalizację - dzięki czemu znajdą się Państwo w samym sercu Wrocławia, zaledwie 50m od Rynku
- Dogodny dojazd - uczestnicy Państwa konferencji bezproblemowo dojadą do nas komunikacją miejską
- Pełne zaplecze techniczne - rzutnik, ekran, flipchart, nagłośnienie
- Szybkie łącze Wi-Fi - idealne do prowadzenia szkoleń czy kursów komputerowych
- Parking dla uczestników - osoby zmotoryzowane mogą korzystać z parkingu podziemnego w specjalnej cenie
- Dla prowadzącego - parking GRATIS!
- Smaczne przerwy kawowe i lunche - serwowane przez hotelową Restaurację Patio, również w wersji bezglutenowej
- Specjalne ceny na usługi noclegowe - komfortowe pokoje i przestronne apartamenty Hotelu Patio
W trakcie organizowanej konferencji czy szkolenia nasz Dział Sprzedaży zawsze służy pomocą, doradzając optymalne i adekwatne do Państwa rozwiązania do Państwa oczekiwań.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I ZAREZERWUJ JUŻ DZIŚ TERMIN SWOJEJ KONFERENCJI:
e-mail: marketing@hotelpatio.pl, marketing1@hotelpatio.pl / tel. 071 37 50 453.
SALE KONFERENCYJNE
Nowoczesne sale konferencyjne są idealnym miejscem rozmaitych spotkań biznesowych, takich jak prezentacje, konferencje, narady, negocjacje czy szkolenia. Na życzenie, wszystkie sale konferencyjne mogą być wyposażone w dodatkowy sprzęt i urządzenia biurowe. Doradzamy w wyborze najlepszych opcji.
SALA KONFERENCYJNA CRACOVIA
Duża sala (65 m2) podzielona filarem na dwie części: szkoleniową oraz strefę chill out z miejscem na przerwę kawową. Sala pomieści do 40-45 osób w układzie teatralnym, 20-24 osoby w układzie podkowy i szkolnym.
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- flipcharty, tablice (suchościeralne)
- ekran
- rzutnik multimedialny oraz TV
- internet
SALA KONFERENCYJNA VRATISLAVIA
Duża sala konferencyjna na 1. piętrze o powierzchni 63 m2, mieszcząca do 60 osób w układzie teatralnym i do 26 osób w układzie podkowy.
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- flipcharty, tablice (suchościeralne)
- ekran
- rzutnik multimedialny
- internet WI-FI dostosowany do realizacji szkoleń komputerowych
ARANŻACJE SAL
Układ miejsc | teatralny | bankietowy | litera U | 1 stół | szkolny |
Sala Konferencyjna Vratislavia | 60 os. | - | 26 os. | 24 os. | 22 os. |
Sala Konferencyjna Cracovia | 60 os. | - | 26 os. | 24 os. | 22 os. |
CATERING
Konferencje i szkolenia zwykle są skomplikowanymi logistycznie imprezami. Dlatego proponujemy wysokiej jakości usługi cateringowe. Dajemy organizatorom poczucie pewności, zaspokajając rozmaite potrzeby kulinarne uczestników spotkania.
Sformalizowany charakter wydarzeń biznesowych urozmaicamy dodając klasę i szyk naszych usług oraz kulinarny kunszt Szefa Kuchni.
Dostosowujemy menu do życzeń i porządku obrad. Proponujemy usługi serwisu Coffee Break, uprzyjemniający rozmowy bufet, smaczny Business Lunch w przerwie lub elegancki koktajl na zakończenie spotkania. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i umiejętności sprostania nawet najtrudniejszym wyzwaniom, możemy zagwarantować powodzenie każdej powierzonej nam imprezy.
Dołącz do grona naszych klientów
Partnerom korporacyjnym realizującym regularne rezerwacje noclegowe oferujemy:
- preferencyjne stawki szyte na miarę (stały rabat lub płaskie stawki zależnie od ilości rezerwacji)
- elastyczne warunki rozliczeń
- bezpłatną anulację na 24 h przed przyjazdem
- dodatkowe rabaty na usługi konferencyjne
- dedykowany opiekun koordynujący współpracę z Państwa firmą
Państwa pracownicy i goście biznesowi mogą liczyć na:
- komfortowe pokoje do pracy oraz eleganckie apartamenty
- idealną lokalizację w sercu miasta, zaledwie 50 m od zabytkowego Rynku
- szybki Internet Wi-Fi w każdym pokoju oraz w strefach wspólnych
- strefę biznes w hotelowym lobby, z dostępem do komputera i drukarki
- parking podziemny z obsługą portiera
- bogate śniadanie w formie bufetu szwedzkiego
- wyśmienitą kuchnię serwowaną przez hotelową Restaurację Patio
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży. Odpowiemy na wszystkie pytania i wątpliwości.
Tel.: 71 37 50 456 / 71 37 50 453. E-mail: marketing@hotelpatio.pl.